Alexander McQueen

Jag blev nyss lite gladare i mitt glada liv. Under den senaste veckan har jag nog gått in på Alexander McQueens hemsida varenda dag och bara njutit av hans verk. Jag har visat min familj, mina vänner och främlingar hans kreationer i fjädrar, hår och snäckor. Och så nu plötsligt när jag tittar igenom namnen så ser jag något så fantastiskt, ordet Oyster(Ostron) och det är därför jag nu blev lite gladare. Alla mina tvivel angående denna sida sveptes bort på några sekunder, för ja jag vill tro att Alexander skapade denna klänning med vår sida i åtanke,trots det att han dog 2010 innan vi hade startat.
Aja om ni inte har gått in på hemsidan så tycker jag att ni borde det,verkligen.
http://blog.metmuseum.org/alexandermcqueen/objects/
Oyster dress
/Corinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0