Sommaren är kort.

Nu är tiden inne för oss att sätta igång verksamheten igen och vi hoppas att ni har haft en lika bra sommar som vi har haft. Det glädjer oss att se att det inte har gått en enda dag denna sommar som vår kära hemsida har varit utan besökare trots att vi skrev att vi hade ett litet sommaruppehåll, så tack.
För att få en liten förklaring varför vi inte har hunnit med så tänkte vi skriva lite om vår sommar.

Min första månad i frihet ägnade jag på en ö vid namn Öland och där jobbade jag och slet som ett djur. Det var ganska kul, men som ni förstår så fanns det ingen tid över till annat och bloggen blev lidande. Sedan så begav jag mig till Norge och hälsade på lite människor där, tog kort på några ostron och begav mig hem. Hemma så packade jag om mina väskor och åkte till Way out West/Göteborg. I två dagar så fick jag lyssna på underbar musik och vara runt tusentals ostron, det var inget annat än underbart. Sedan så började skolan och snipp, snapp, snut så var sommaren slut.
Min sommar har varit helt underbar enda från början till slut och det är lite sorgligt att återvända till en konsert och festivalfri vardag men för att hitta något positivt så kommer jag ju få tid över till er, våra kära ostronläsare som vill bli uppdaterade.
/Corinne
För min del så började sommaren med en resa till Turkiet som ni kan se i föregående inlägg. Efter Turkiet kom jag hem till ostrontäckta gator och kalla vindar, alltså stockholm fashion week! Där väntades det bla jobb då jag gick en visning för Textilhögskolan. Då eleverna inte bara inpade på mig utan även stor det av mode sverge. Här nere kan ni se bilder från de kollektioner som jag gick.
Isabella Falkirk's collektion under pressure
Linda larsson's collektion I merried myself I'm very happy together
Clara Flygare's collektion Eternity now
/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0