Amnesty+Ostron på gatan=Sant

Dagens Ostron är från den eminenta staden Göteborg, självklart. Tjejen ni ser på bilden är faktiskt en av dom anledningar till att jag tycker det är så roligt att gå ut och ta kort trots att det regnar och att jag är trött. För när jag frågade henne om jag fick ta kort och berättade vad det skulle användas till så blev hon väldigt glad och det gjorde mig väldigt glad. Det kanske inte precis är en Amnesty international insats vi gör men många människor blir i alla fall glada. Med det sagt så tycker jag befolkningen i Kalmar ska göra en rejäl insats och ta på sig sina mest uppskattade plagg så att vi kan få komma och ta foton på er. Hejdå!
/Corinne

Kommentarer
Postat av: Sarah

Varför kan man inte klicka på tjejens små bilder så man kan se dem i stort? :)

2011-08-31 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0